Mees gestelde vragen binnen de praktijk 

Is het mogelijk om een afspraak te plannen tijdens de lockdown?

  • Tijdens de lockdown is het inderdaad wel mogelijk om een afspraak vooruit te plannen. Vanaf 3 maart 2021 zijn er weer behandelingen mogelijk in de salon. Maak snel een afspraak als u voor de aankomende weken terecht wil. Het beste kunt u bellen naar de salon zelf.

 

Is jouw salon bereikbaar met het openbaar vervoer?

  • Op dit moment is mijn salon nog steeds goed bereikbaar via het openbaarvervoer. Op paar minuten loopafstand van de bushalte Bovenhoek (Hengelo) naar mijn salon. 

Help ik heb coronaklachten, maar ik heb een afspraak staan?

Heeft u coronaklachten? Bel de afspraak zo spoedig mogelijk af. 

 

Maakt Time for you Hengelo gebruik van een afspraakplanning via Google of de website?

  • Nee. Als u een afspraak wil inplannen, kan dit echter alleen via de telefoon en WhatsApp. 

 

Kan ik binnenlopen zonder een afspraak?

  • Nee dat is niet mogelijk, zeker niet met de coronatijd. Al mijn behandelingen zijn op afspraak.

 

Zijn er voldoende parkeermogelijkheden?

  • Ja voor het huis en verderop de straat kunt u rustig en veilig de auto parkeren. 

 

Meest gestelde vragen over de webshop

 

Is de webshop momenteel nog open?

  • Ja hoor! De webshop gaat 24/7 door. 

 

Kan ik mijn bestelde producten nog ophalen aan huis?

  • Dat kan zeker, maar op gepaste afstand. Het is ook verplicht om via IDeal te betalen. Als u een bestelling heeft geplaatst met de optie ''afhalen', dan neem ik automatisch contact op met u.

 

Mijn favoriete product is uitverkocht en nu?

  • Houd de webshop in de gaten of neem contact op met mij. 

 

Is de levertijd momenteel nog steeds één - drie werkdagen?

  • Momenteel kan ik de levertijd wat moeilijker inschatten in verband met de lockdown. Houd wel rekening mee met drie werkdagen. Als je pakketje verzonden is met DHL, dan krijg je automatisch een track en tracecode.